loading...
روزگار من

1

نفیس بازدید : 0 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

ســــــــــــلام...

این چهارمین یا پنجمین وبلاگی هست که توسط اینجانب ساخته شده ... ولی همه ی اون سه یا چهار وبلاگ قبلی بدون مطلب رها شدن!

شاید پیش خودت فکرای جورواجوری کنی . از قبیل اینکه من تنبلم ! بی حس و حالم ! دمدمی مزاجم ! شاید اینجوری باشه ولی دلیل اصلیش یک چیز دیگه ست!

من مشکل شروع دارم! بله درسته ، شروع !!!

من تو هیچکدوم از اون وبلاگ های قبلی نمی دونستم باید چجوری شروع به نوشتن کنم!

دوست داشتم مثل تمام کسانی که به وبلاگ هاشون سر می زنم و می خونمشون بنویسم! ولی نمی دونستم از کجا شروع کنم و چی بنویسم!

گذاشتن اولین مطلب برام خیلی سخت بود ...

همیشه اولین ها در خاطر می مانند .......

دوست داشتم اولین پستم بهترین باشه ... خاص باشه ... شخصیتم رو خیلی عالی و جذاب نشون بده ... ولی نمی تونستم چنین پستی بنویسم و اون وبلاگ ها مسکوت رها شدن!

اما این بار تصمیم گرفتم که فقط شروع کنم ... فقط اولین قدم رو بردارم ... و چه خوب که با ساده ترین کلمه آغاز کردم :

سلام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 57